Punkt Pobrań laboratoryjnych

Ocena:

0/5 | 0 głosów

 

DRODZY PACJENCI !
 

Od września 2024 (03.09.2024) w ENDOMED uruchomiliśmy ponownie Punkt Pobrań Laboratoryjnych we współpracy z Laboratorium MEDICA.

Punkt czynny jest we wtorki i czwartki w godzinach od 7.00 do 10.30. Mieści się na I piętrze przychodni, obok gabinetu zabiegowego.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania.

 

INNE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU

2024-12-06

NOWOŚĆ - Portal Pacjenta

Szanowni Pacjenci, Chcemy poinformować, że: I. Uruchamiamy Portal Pacjenta - mozna już założyć i aktywować sobie konto.  Na dzień dzisiejszy możemy na portalu: * Sprawdzić terminy umówionych wizyt, a także wykaz wcześniejszych * Sprawdzić kody do już wystawionych recept * Zamówić receptę na leki stale przyjmowane (poprzez powtórzenie recepty lub wybór leków z listy); Jeśli leku nie ma na liście, to znaczy,że nie był wypisywany przez ostatnie 6 miesięcy i wskazane jest skorzystanie z wizyty bądź teleporady u lekarza, aby zweryfikować dawkowanie i skontrolować swój stan zdrowia. Jest to najwygodniejsza i gwarantująca poprawność forma zamawiania recept. * Skorzystać z prostego kalkulatora BMI oraz kalkulatora kalorii.   II Zamawiając recepty musimy wiedzieć, że istnieją określone warunki, niezbędne do spełniena, aby Państwa zamówienie na recepty zostało zrealizowane:   1. W sytuacji, gdy od ostatniej wizyty osobistej w Przychodni Lekarskiej ENDOMED minął 1 rok, nie będziemy mogli wystawić Państwu recepty. 2. Jeśli zamawiane leki nie były wcześniej przepisane przez lekarza lub zmieniło się ich dawkowanie, będzie konieczne dostarczenie zaświadczenia od lekarza, który wprowadził leczenie lub je zmienił. 3. Zamówienia najlepiej składać za pośrednictwem strony "Zamawianie recept" dostępnej na stronie internetowej Portalu Pacjenta ENDOMED mając wcześniej założone i aktywowane konto. 4. Kody recept są wysyłane przez system Przychodni ENDOMED wyłącznie do pacjentów, którzy podali do siebie poprawny numer telefonu. Jeżeli są problemy z otrzymywaniem SMS zapraszamy do rejestracji Przychodnie ENDOMED celem zweryfikowania numeru telefonu oraz zgód na komunikację elektroniczną. 5. Pacjenci posiadający konto IKP otrzymują smsy z tego systemu niezależnie od tych wysyłanych przez Przychodnię ENDOMED. 6. Aby móc składać zamówienia na recepty, Pacjent musi spełniać następujące warunki: a. Pacjent musi być zapisany w naszej przychodni (mieć złożoną deklarację). b. Pacjent musi posiadać aktualne i ważne ubezpieczenie zdrowotne. Proszimy wziąć pod uwagę, że czas realizacji zamówienia może wynosić do 5 dni roboczych.

czytaj więcej...

2024-10-07

Forum Innowacji Medycznych

W dniach 24-25 września 2024 roku odbyło się w Sopocie VII Forum Innowacji Medycznych. Każdego roku podczas Forum uczestnicy mogą spodziewać się inspirujących prelekcji oraz interaktywnych warsztatów, w trakcie których będą mieli okazję samodzielnie przetestować nowoczesne rozwiązania z zakresu e-Zdrowia. To także niepowtarzalna okazja do spotkania się z partnerami oraz liderami branż informatycznej i medycznej, aby wymienić się zdobytym doświadczeniem.    Podczas tegorocznej edycji, tematem przewodnim jest rozwój telemedycyny, jednak nie zabrakło też nowych wątków. Mottem tegorocznego wydarzenia jest "Quo vadis?". Prelekcje podczas Forum dotyczyły obecnych zmian w branży medycznej, wykorzystania technologii w jednostkach medycznych oraz systemu chmurowego. Dla uczestników przygotowano wiele nowości, ekscytujących atrakcji oraz spotkań z wybitnymi ekspertami.     Mieliśmy mozliwość uczestniczenia w tej konferencji. Jako placówka medyczna dbamy nie tylko o pacjentów, ale także o ich dane medyczne. Sprawny system integrujący dane pacjentów, historię leczenia i wyniki badań, który równocześnie spełnia wymogi prawne co do poufności jak i bezpieczeństwa danych (RODO, NIS2, itp.) to na dzień dzisiejszy fundamentalna kwestia w każdej placówce medycznej. Nasze działania w tej kwestii zostały docenione i wyróżnione nagrodą "Laur Innowacyjności". Otrzymaliśmy tę nagrodę, ze względu na profesjonalne podejście do systemu zarządzania pacówką medyczną (HIS), odpowiednie przygotowanie sprzętu i oprogramowania. To też swego rodzaju potwierdzenie, że korzystamy z narzędzi, dzięki którym obsługa pacjentów jest na możliwie najwyższym poziomie i ich dane medyczne są bezpieczne i właściwie przechowywane.           

czytaj więcej...

2024-07-06

UWAGA ! Awaria centrali telefonicznej

  DRODZY PACJENCI !   W dniu dzisiejszym (6.07.2024) doszło do  poważnej awarii centrali telefonicznej u naszeego operatora. W związku z powyższym brak jest kontaktu telefonicznego z przychodnią ENDOMED.   Serwis operatora cały czas pracuje nad przywróceniem pełnej sprawności systemu i dostępu do usług telekomunikacyjnych.   W związku z tą awarią nie ma obecnie możliwości dodzwonienia się do przychodni i pewne utrudnienia mogą jeszcze wystąpić w najbliższych dniach. Jest to sytuacja całkowicie niezalezna od nas.   Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.   Mamy nadzieję, że proces napraw przebiegnie sprawnie i dzięki niemu łaczność z Państwem zostanie szybko przywrócona.  

czytaj więcej...

2023-09-05

UWAGA ! Telefony

  DRODZY PACJENCI !   Wychodząc na przeciw potrzebom polepszenia komunikacji telefonicznej z przychodnią ENDOMED unowocześniamy nasz system telefoniczny i rozszerzamy zakres usług operatora telekomunikacyjnego. W związku z tymi działaniami (wymiana sprzętu, rekonfiguracja systemu, aktualizacja danych) mogą nastąpić w kilku najbliższych dniach utrudnienia (5-8.09.2023) za które serdecznie przepraszamy. Mamy nadzieję, że proces przebiegnie sprawnie i dzięki niemu łaczność z Państwem stanie się wygodniejsza i przyjemniejsza.  

czytaj więcej...

2023-06-14

UWAGA na wyłudzenie danych osobowych!

  UWAGA !!! W związku z pojawiającymi się w ostatnim czasie próbami wyłudzenia danych osobowych informujemy, iż przychodnia ENDOMED nigdy nie potwierdza danych osobowych telefonicznie lub online.   Potwierdzenia danych osobowych, w razie koniecznosci (przed pierwszą wizytą lub przy posługiwaniu się upoważnieniem), jest wykonywane tylko i wyłącznie w rejestracjach naszej przychodni.     

czytaj więcej...

2023-06-12

Badanie preluksacyjne - Badanie bioderek

PRELUKSACJA: BADANIE BARDZO WAŻNE DLA ZDROWIA TWOJEGO DZIECKA Zapraszamy do naszej przychodni na badanie bioderek u dzieci. Każdy rodzic mający na względzie zdrowie swojego dziecka powinien udać się z nim na badanie USG stawów biodrowych. Można z takiego badania skorzystać w Endomed nieodpłatnie (na NFZ). Skorzystanie z badania jest możliwe dla każdego dziecka na podstawie skierowania od pediatry. USG preluksacyjne jest bezbolesnym badaniem profilaktycznym, które pomaga kontrolować rozwój motoryczny dziecka. Badanie to pozwala bowiem wykryć wszelkie nieprawidłowości stawów, kości i bioder na wczesnym etapie i wprowadzić potrzebne leczenie.

czytaj więcej...

2023-02-16

Program Wczesnego Wykrywania Raka Jelita Grubego

PRACOWNIA ENDOSKOPOWA PRZYCHODNI ENDOMED Radom, ul. Kilińskiego 6, tel.48 340 02 35 wew. 3 zaprasza Państwa do współpracy dotyczącej Programu Badań Przesiewowych dla wczesnego wykrywania raka jelita grubego   Program Badań Przesiewowych jako zadanie Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych jest finansowany z funduszy publicznych przez NFZ, a koordynowany przez Centrum Onkologii – Instytut im. M. Skłodowskiej – Curie w Warszawie.   1. Cel programu: zwiększenie odsetka raków jelita grubego wykrywanych we wczesnych stadiach zaawansowania zwiększenie odsetka wyleczalności raka jelita grubego obniżenie zachorowalności na raka jelita grubego obniżenie umieralności na raka jelita grubego obniżenie kosztów leczenia raka jelita grubego w skali kraju 2. Opis programu:   Program polega na wykonaniu bezpłatnej kolonoskopii przesiewowej u osób w wieku: 50-65 lat (każdy pacjent) 40-49 lat posiadających krewnego pierwszego stopnia (matka, ojciec, brat, siostra), u którego rozpoznano nowotwór jelita grubego. Do programu mogą być zakwalifikowani pacjenci u których nie było wykonanej kolonoskopii w ciągu ostatnich 10 lat. Do udziału w programie nie jest wymagane skierowanie. Pacjent po ustaleniu terminu badania musi zgłosić się do Przychodni Endomed w celu otrzymania bepłatnie preparatu do przeczyszczania jelita wraz z instrukcją przygotowania. Na oczyszczenie jelita trzeba poświęcić jedno popołudnie w przeddzień badania i poranek w dniu badania. Badanie trwa średnio 15-20 minut. Badanie wykonywane jest przez doświadczony zespół lekarzy i pielęgniarek Przychodni Endomed z poszanowaniem intymności pacjenta. W obecnej sytuacji epidemiologicznej zabiegi wykonywane są z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa. Liczba badań jest nieograniczona.   3. Organizacja przesiewowych badań kolonoskopowych:   Badanie przesiewowe polega na wykonaniu pełnej kolonoskopii diagnostycznej. Obejmuje ono również: pobranie wycinków z nacieku nowotworowego lub zmian podejrzanych o charakter nowotworowy usunięcie polipów W przypadku konieczności modyfikacji lub uzupełnienia terapii pacjent może być dalej leczony w ramach NFZ. Osoby poddane kolonoskopii przesiewowej od razu otrzymują opis badania. Wszystkie wycinki i usunięte polipy poddawane są badaniu histopatologicznemu a opisy trafiają do danych programu. Wydawane są one pacjentom w Przychodni Endomed wraz z zaleceniami dotyczącymi dalszego ewentualnego leczenia oraz nadzoru.   4. Informacje dodatkowe: Jeżeli pacjent miał wykonywane operacje w obrębie jamy brzusznej (kobiety po przebytym zabiegu cięcia cesarskiego także) ma możliwość wykonania nieodpłatnie badania w krótkim znieczuleniu dożylnym Pacjenci leczeni z powodu cukrzycy zostają umówieni na badanie w godzinach porannych Pacjenci leczeni kardiologicznie - konieczna konsultacja z anestezjologiem w Przychodni Endomed (nieodpłatnie). Pacjenci leczeni przewlekle powinni zabrać ze sobą dokumentację medyczną do wglądu. Do badania ze znieczuleniem - wymagana jest morfologia, APTT, INR oraz EKG (wystarczy ksero, nie są potrzebne oryginały badań)

czytaj więcej...

2022-06-21

Zgoda RODO

Osoby, które po raz pierwszy będą korzystać  z naszej przychodni prosimy o dostarczenie wypełnionej zgody na przetwarzanie danych osobowych przed pierwszą wizytą. Formularz jest dostępny do pobrania online lub w rejestracji.

czytaj więcej...

2022-02-03

Zamawianie recept

Uruchomiliśmy dla Naszych Pacjentów możliwość zamawiania leków pocztą elektroniczną. Jeżeli chcą Państwo zamówić receptę na leki stosowane przewlekle (króre były już u nas wypisywane bądź pacjent posiada zaświadczenie lekarskie od specjalisty), to prosimy o przesłanie informacji na adres: recepty@endomed.radom.pl W mailu należy podać imię i nazwisko oraz PESEL pacjenta, aktualny numer telefonu oraz nazwy leków i ich ilość, a także w tytule poradnie w której się leczy (np.POZ, GASTROENETROLOGIA). Po wystawieniu recepty kod dotrze do Państwa na numer telefonu wskazany w karcie pacjenta lub na podany w mail w przypadku jego aktualizacji.

czytaj więcej...